1. Receptia PRODUSELOR se va face unilateral de catre CLIENT la primirea lor de la CURIER. In cazul in care se constata ca la transport coletele/PRODUSELE au fost deteriorate se consemneaza acest lucru impreuna cu reprezentantul CURIERULUI, eventual , daca exista aceasta posibilitate, se fac fotografii si se informeaza imediat ATRO prin email.

Deasemenea chiar daca nu sunt urme de deterioarare la transport a coletului/Produsului, CLIENTUL este obligat ca in urmatoarele 5 zile sa reclame orice deviere de la CARACTERISTICILE PRODUSULUI si impreuna cu ATRO sa ia hotararea cere se impune(acceptare, modificare, returnare, etc.).

Daca in 5 zile de la data livrarii ATRO nu a primit nici o sesizare acceptata ca fiind neconformitate cu CARACTERISTICILE agreate prin CONTRACT, se considera receptionat PRODUSUL.

 

  1. Garantia care se acorda de catre ATRO este de maxim 1 an de la data livrarii pentru PRODUSE si 1luna pentru PROGRAMELE EXECUTIVE .

In principiu sunt trei categorii de abordare a conditiilor de acordare a garantiei.

2.1.         Produsele executate din diferite esente de lemn.

Lemnul este foarte sensibil la conditiile de mediu. Cu toate ca lemnul folosit la executie este foarte bine uscat si foarte bine acoperit ulterior prelucrarii, acesta poate lucra in timp daca mediul in care va fi tinut PRODUSUL de catre CLIENT nu se incadreaza in urmatoarele conditii:

-         Temperatura optima a mediului in care va sta PRODUSUL este de 20-22°C. Se Accepta o deviatie de ±10°C.

-         Umiditatea relativa cu cat este mai mica cu atat mai bine pentru durata de viata a produsului. Nu se admite umiditate relativ mai mare de 60%. Accidental si numai pentru perioade scurte se admite si valoarea maxima de 70%

-         Curatarea ce va face normal dar se va tine cont cu atentie de tipul de acoperire specificata in CARACTERISTICI, asa cum se procedeaza si cu celelte produse din lemn din casa (mobile, parchet, etc.)

-         Interzis a se aplica substante chimice asupra PRODUSELOR.

-         PRODUSELE se vor ferii de radiatia directa a soarelui si nu vor fi amplasate in apropiere surselor de caldura.

Daca CLIENTUL nu respecta toate aceste reguli, pot aparea deformari, exfolieri sau alterari ale acoperirilor. Aceste aspecte se pot observa usor si PRODUSUL isi perde valabilitatea garantiei. Deasemenea se pierde garantia in cazul PRODUSELOR lovite, zgariate, sau supuse altor factori mecanici sau chimici.

Daca se constata pe parcursul unui an deviatii de la CARACTERISTICILE PRODUSULUI, se contacteaza imediat ATRO urmand ca de comun accord sa se ia o decizie de retusare, reparare, inlocuire, returnare. etc.

ATENTIE: Sunt acceptate numau deviatiile de la CARACTERISTICI!

In acest caz costul de transport pentru CURIER dus-intors pentru retusare, reparare, inlocuire va fi suportat de catre ATRO.

In cazul in care la primire, ATRO constata ca CARACTERISTICILE nu au deviatie, ATRO isi rezerva dreptul de a nu lua nici o masura si de a solicita CLIENTULUI plata pentru transportul dus-intors.

2.2.         Mecanisme anexe aferente PRODUSELOR.

Aceste pot fi balamale, ceasuri cu baterie, instrumente de masura, ornamente metalice sau de alta natura, sau orice alta obiect achizitionat de catre ATRO in vederea completarii PRODUSULUI.

Acestea isi pot pierde garantia in aceleasi conditii ca la pct 7.1

Procedura de reparare sau inlocuire se va stabilii de comun accord, fie prin trimiterea PRODUSULUI la ATRO fie prin trimiterea numai a mecanismului anexa aferent

2.3.         Garantia pentru PROGRAMELE EXECUTIVE este de 1 luna de la data livrarii prin mijloace electronice, daca in CONTRACT nu se specifica altfel, timp in care se considera receptia efectuata. ATRO nu raspunde de performantele suportul pe care CLIENTUL isi inmagazineaza PROGRAMUL EXECUTIV.

 

  1. Contractul de vanzare cumparare

ACHIZITIILE PRODUSELOR PERSONALIZATE, LA COMANDA SAU MAI SCUMPE DE 500 LEI (CU TVA SI TRANSPORT INCLUS) CARE SE VOR FACE DE PE ACEST SITE SE VA FACE IN BAZA UNUI CONTRACT. PENTRU RESTUL PRODUSELOR CARE SE AFLA IN STOC ESTE SUFICIENTA O COMANDA

TOATE LIVRARILE, CU CONTRACT SAU COMANDA, AU LA BAZA ACCEPTAREA DE CATRE CLIENT A TERMENILOR SI CONDITIILOR PREZENTE.

Contractul la distant care se va incheia intre ATRO si CLIENT va contine in mod obligatoriu:

8.1. Data la care s-a VALIDAT CONTRACTUL pe SUPORT DURABIL (data email) inclusiv acceptul partilor pentru folosirea SUPORTULUI DURABIL.

8.2. Valoarea totala a CONTRACTULUI, inclusiv posibile costuri suplimentare pentru ca CLIENTUL sa fie in cunostinta de cauza la VALIDARE asupra efortului sau financiar.

8.3. Metoda de plata prin transfer bancar :

- Plata in avans 100% pentru produse personalizate sau “la comanda” proiectate si execuate la comanda expresa a CLIENTULUI

- Plata in avans 50% sau 100% pentru proiectare / executare produse mai scumpe de 500 lei (cu tva si transport inclus) din portofoliul ATRO

- Plata la livrare la CURIER pentru produsele existente in stoc.

         8.4. Termen de livrare max 30 zile in functie de

Model /proiectare

                                                                   Esenta de lemn disponibila

                                                                   Metoda de acoperire

In functie de complexitate, ATRO si CLIENTUL pot convenii si altfel.

          8.5. Garantia acordata PRODUSULUI

8.6. Mentiunea daca este sau nu posibila retragerea din CONTRACT si in ce conditii si in ce termene.

8.7. CARACTERISTICILE inclusiv poze sau imagini

8.8. Referire clara la Termenii si Conditiile prezente

 

  1. Transferarea Riscului

“În cazul livrarilor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.” Articolul 20 OUG 34 din 4 iunie 2014.

 

  1. Returnarea produselor

Trebuie avut in vedere urmatoarele aspecte particulare:

-ATRO nu isi permite sa lucreze pe stoc, avand in vedere personalizarea produselor, complexitatea productiei si ca urmare pretul in general mare al PRODUSELOR sale; ATRO lucreaza in genera pe baza contractelor de proiectare si executie.

-PRODUSELE PERSONALIZATE sau executate la comanda nu pot fi comercializate dacat CLIENTULUI care le-a solicitat

-timpul de executie al unui PRODUS este mare si returnarea lui fara a discuta efecte financiare duce la intarzierea altor comenzi.

Ca urmare:

CLIENTUL isi poate exercita dreptul de retragere din CONTRACT in maxim 14 zile calendaristice de la VALIDAREA CONTRACTULUI in conformitate cu OUG 34 din 4 iunie 2014, daca prin CONTRACT nu s-a stabilit altfel, numai in cazul PRODUSELOR care NU contin PERSONALIZARE solicitata de CLIENT sau nu au fost executate la comanda speciala a CLIENTULUI!

Pentru acestea din urma, este datoria expresa a CLIENTULUI ca sa analizeze si sa solicite date suplimentare si sa se asigure ca PRODUSUL solicitat si CARACTERISTICILE sunt in conformitate cu dorinte sale. CLIENTUL este informat in aceste cazuri prin CONTRACT ca isi pierde dreptul de retragere din contract.

In cazurile in care retragerea din contract este posibila si se va face inaintea LIVRARII, iar plata in avans a fost efectuata, ATRO se obliga sa returneze costurile neefectuate in baza unui deviz de lucrari déjà executate la data comunicarii de catre CLIENT a retragerii din CONTRACT.

Costurile pentru transportul prin CURIER la returnare in cazul in care renuntarea a avut loc dupa livrare se vor suporta de catre CLIENT.

Rambursarea se va face in 14 zile calendaristice de la primirea colutului de returnarea a PRODUSULUI si numai daca acesta este in aceasi stare in care a fost livrat. Receptia se va face unilateral de catre ATRO. In cazul in care la receptie ATRO se constata stricaciuni aduse PRODUSULUI, ATRO isi rezerva dreptul de a rambursa o valoare mai mica sau de a refuza returnarea. In acest caz, retrimiterea PRODUSULUI se va factura in avans CLIENTULUI.

In cazul PROGRAMELOR EXECUTIVE, care se vor livra electronic, NU exista, in conformitate cu legea, posibilitatea de retragere din contract dupa livrare, iar inainte de livrare se vor aplica rambursarea costurilor neefectuate ca in cazul PRODUSELOR.

Returnarea fara o motivatie plauzibila a PRODUSULUI, ci numai in virtutea legii permisive, va fi considerat un act abuziv al CLIENTULUI care afecteaza grav activitatea ATRO si ATRO isi rezerva dreptul de a mai colabora sau nu in viitor cu acesta.

 

  1. Declinarea responsabilitatii

13.1.   In cazul platilor interbancare ATRO nu este responsabil pentru achitarea comisioanelor interbancare sau de conversie valutara.

13.2. VALIDAREA CONTRACTULUI sau a COMENZII are loc odata cu solicitarea efectuata. ATRO isi rezerva dreptul de a solicita date suplimentare a sau considera de datoria sa de a aduce informatii suplimentare in urmatoarele 7 zile. Daca la acestea nu primeste raspuns sau confirmare in alte 7 zile, CONTRACTUL/ COMANDA se considera anulat.

13.3. ATRO are datoria de a ambala corespunzator produsele la livrare cu mentiunea pe ambalaj FRAGIL , UMBRELA, SAGETI, etc acolo unde este cazul.

ATRO nu raspunde de deterioarea produselor la transport – este datoria CLIENTULUI de a reception marfa la exepediere si ATRO la returnare.

ATRO nu raspunde de ambalarea necorespunzatoare executata de CLIENT la returnare.

13.4 In cazul in care in termenul legal de garantia apar neconformitati la CARACTERISTICI, CLIENTUL este indreptatit sa solicita rambursarea valorii produsului si a transportului numai dupa returnarea produsului si fara a avea dreptul de a solicita despagubiri sau penalitati suplimentare.

13.5. ATRO asigura suportul tehnic al SITEului prin terti si nu raspunde in nici un caz, direct sau indirect, de intreruperea serviciilor oferite.

13.6. Daca intre continutul SITE-ului si CONTRACT exista diferente, prevaleaza informatiile din CONTRACT.